Contact

Evidența Persoanelor

Anunt important pentru perioada stării de alertă

Datorită problemelor generate de pandemie, în conformitate cu dispoziția nr.1240/2020 a primarului municipiului Târnăveni, începând cu data de 13.11.2020, primirea cetățenilor la ghișeul compartimentului Evidența Persoanelor este limitată, conform orarului de mai jos:

Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 09:00 – 13:00

Marți:                                   14:00 – 18:00

Vă informăm că, în conformitate cu art. 4 alin.5 din Legea nr. 55/2020, valabilitatea actelor de identitate, expirate din data de 01.03.2020 și până în prezent este prelungită cu încă 90 de zile de la data încheierii stării de alertă.

str. 22 Decembrie nr.2,
Târnăveni,
545600, jud. Mureș
Tel.: 0265-443417
Fax: 0265-446152
e-mail: spclep@primariatarnaveni.ro
e-mail securizat: spcleptarnaveni@ms.e-adm.ro
 

Program de lucru cu publicul

Luni – Vineri
08:30 – 15:00 primire cereri CI, CIP, reședință, punere în legalitate persoane majore, eliberare acte de identitate
15:00 – 16:30 eliberare acte de identitate
Marți
08:30 – 18:30 primire cereri CI, CIP, reședință, punere în legalitate persoane majore, eliberare acte de identitate
 

Stare Civilă

str. Piața Primăriei nr.7,
Târnăveni,
545600, jud. Mureș
Tel.: 0265-443400
Fax: 0265-446312
e-mail: spclep@primariatarnaveni.ro
 

Program de lucru cu publicul

Luni – Vineri
08:30 – 15:00  înregistrare nașteri, căsătorii, decese
eliberare certificate stare civilă
15:00 – 16:30 furnizări informații privind activitatea de stare civilă
Marți
08:30 – 15:00 înregistrare nașteri, căsătorii, decese
eliberare certificate stare civilă
15:00 – 18:30 furnizări informații privind activitatea de stare civilă

10 comentarii la „Contact”

  1. Bună ziua…Sunt Sima Mariana și trebuie să ridic o adeverință de la Dvd, ce-mi este necesară la dosarul de pensionare…. Vă rog să-mi spuneți dacă este gata…am incercat la telefon,dar este ocupat…. Mulțumesc.

    1. E adevărat că în această perioadă primim foarte multe telefoane, dar, pentru ridicarea adeverinței solicitate de dumneavoastră, vă puteți prezenta la ghișeul serviciului la data care v-a fost comunicată la depunerea cererii.

      1. Atenție! Reşedinţa este acolo unde persoana fizică declară că are locuinţa secundară, alta decât cea de domiciliu.
        Solicitantul va trebui să declare că locuiește mai mult de 15 zile la acea adresă și scopul pentru care își stabilește acolo reședința.
        Pentru aplicarea vizei de reședință pe actul de identitate, este necesar acordul titularului sau al unuia dintre titularii actului de spațiu.
        Dacă doar dumneavoastră sunteți proprietar, puteți face o declarație notarială prin care vă exprimați acordul privind stabilirea reședinței pentru acea persoană. În cazul în care soția e coproprietar, e suficient acordul ei.

  2. Pentru programare online nu găsesc nici un link funcționabil. Aveți așa ceva sau ați scris etapele doar ca să fie scrise?!

    1. Așa cum se menționează în pagina principală a site-ului( ), programările la ghișeu se pot face doar telefonic, la numărul de telefon 0265-443417

  3. Pentru a cere un duplicat de certificat de nastere , se elibereaza pe loc ? Se platesete taxa pentru el?

    1. Termenul de eliberare este în funcție de numărul cererilor pentru certificate și de stocul de imprimate speciale, existente la acel moment la compartimentul de stare civilă.

  4. Pt eliberarea de buletin 14 ani,Pe numele cui plătesc contravaloarea taxei de 7 ron,numele părintelui său numele copilului.
    Mulțumesc mult.

    1. Taxa se achită pe numele solicitantului, care în acest caz este copilul. Sper ca răspunsul să nu fie tardiv.

Dă-i un răspuns lui Sima Mariana Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Acte de identitate si certificate de stare civila