Anunt important pentru perioada stării de alertă

În perioada stării de alertă, activitate de primire a cetățenilor la ghișeul compartimentului se face astfel încât să fie evitată aglomerarea zonelor de așteptare din interiorul serviciului. Pentru solicitarea de informații privind activitatea serviciului, se poate apela nr. de telefon 0265-443417.

Persoanele vor putea fi primite în ordinea în care s-au prezentat și în limita programului de lucru.

La intrarea în sediul serviciului este obligatorie purtarea măștii și evitarea aglomerării de persoane, în special în zona ghișeului.

Vă informăm că, în conformitate cu art. 45 din O.U.G. 70/2020, valabilitatea actelor expirate în după data de 01.03.2020 și până la expirarea stării de urgență sau alertă, este prelungită cu încă 90 de zile de la data încheierii stării de alertă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

WordPress spam blocked by CleanTalk.