Contact

Evidența Persoanelor

Anunt important pentru perioada stării de alertă

Datorită problemelor generate de pandemie, în conformitate cu dispoziția nr.1240/2020 a primarului municipiului Târnăveni, începând cu data de 13.11.2020, primirea cetățenilor la ghișeul compartimentului Evidența Persoanelor este limitată, conform orarului de mai jos:

Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 09:00 – 13:00

Marți:                                   14:00 – 18:00

Vă informăm că, în conformitate cu art. 4 alin.5 din Legea nr. 55/2020, valabilitatea actelor de identitate, expirate din data de 01.03.2020 și până în prezent este prelungită cu încă 90 de zile de la data încheierii stării de alertă.

str. 22 Decembrie nr.2,
Târnăveni,
545600, jud. Mureș
Tel.: 0265-443417
Fax: 0265-446152
e-mail: spclep@primariatarnaveni.ro
e-mail securizat: spcleptarnaveni@ms.e-adm.ro
 

Program de lucru cu publicul

Luni – Vineri
08:30 – 15:00 primire cereri CI, CIP, reședință, punere în legalitate persoane majore, eliberare acte de identitate
15:00 – 16:30 eliberare acte de identitate
Marți
08:30 – 18:30 primire cereri CI, CIP, reședință, punere în legalitate persoane majore, eliberare acte de identitate
 

Stare Civilă

str. Piața Primăriei nr.6,
Târnăveni,
545600, jud. Mureș
Tel.: 0265-443400
Fax: 0265-446312
e-mail: spclep@primariatarnaveni.ro
 

Program de lucru cu publicul

Luni – Vineri
08:30 – 15:00  înregistrare nașteri, căsătorii, decese
eliberare certificate stare civilă
15:00 – 16:30 furnizări informații privind activitatea de stare civilă
Marți
08:30 – 15:00 înregistrare nașteri, căsătorii, decese
eliberare certificate stare civilă
15:00 – 18:30 furnizări informații privind activitatea de stare civilă

9 Comments

Leave a Comment

WordPress spam blocked by CleanTalk.